lördag 19 december 2009

morphine in my ear

This silk lassoo ´round my neck
It´s pulling me down
Down gently
Gently

ane brun - balloon ranger


Idag ska man se Avatar i lund med några gamla kompisar från högstadiet, ser verkligen fram emot att se den filmen. Verkar sjukt bra :)

Sen färgade jag håret innan idag, rött igen och bara med vanlig shockfärg så det kommer ju hålla lagom bra, men man är iaf fin på julafton. Mamma skriker på mig för att jag inte pallar äta, men vaddå? Jag är inte hungrig ju -.-' Varför kan jag inte bara ha en normal familj? haha.

så här ser det ut nu iaf. typ.

2 kommentarer:

autogoy sa...

Du ville ju inte se avatar på bio sa du ju? Hahaha :3

Och du är snygg... Och man måste inte alltid äta middag, sådetså.

Sara sa...

jag ville inte det först, men sen läste jag om filmen och ändrade uppfattning. :O

middag är överskattat.